søndag den 10. oktober 2010

Erkendelsens time

Jeg fik også købt ind i dag, da vi var på stofrundtur, selvom jeg til mit forsvar skal sige, at der næsten ikke var noget af det, der var til mig - det meste var til drengene og så nogle julegaver. Men mit skab er næsten allerede fyldt op. Efter at have spekuleret laang tid over, hvor dælen i alverden jeg skal gøre af den fine stak, jeg har slæbt hjem i dag, besluttede jeg, at NU var det tiden at gøre det, jeg har burdet gøre i meget lang tid. TÆLLE LAGERET OP!

Alt stof kommer ud af skabet, måles og foldes om. Der klippes en lille snip af, som klipses på et optællingsark, og så skriver jeg, hvor meget der er af det givne stof. Optællingsarkene er naturligvis kategoriseret - efter nøje overvejelse valgte jeg at kategorisere efter stoftype.

Jeg er nu en tredjedel igennem, and it feels SO GOOD! SO, SO GOOD! For dælen da.

Der samler sig naturligvis også en bunke af stof, jeg ikke lige ved, hvordan jeg skal kategorisere. Jeg håber, at det giver sig selv, når jeg er færdig med alt det andet. Fem ark med "Diverse"? Og hvor små må rester være, før det giver mening at registrere dem?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar