tirsdag den 11. maj 2010

Links til kursusrelevante ting

Update: Brevet kom efter en uge uden problemer. Fire pakker koster $8.89 i porto.
---

Her kan man købe Perfect Waistband: http://www.fabricdepot.com/ - jeg spurgte dem om fragten for hhv. en og to pakker, og de svarede:

Express - $26.63 for one or two packages
Priority - $14.43 for one or two packages
First Class - $3.93 for one package up to 8 week delivery time
                  $5.61 for two packages up to 8 week delivery time

- men det skulle nu altså undre mig, om det tager 8 uger for et brev at komme hertil. Men vi får se, de sender mit brev i dag. 

Jeg regner med at tilføje flere linksi denne post, når jeg får nogle flere - I må gerne sende til mig / tilføje, for jeg fik aldrig skrevet den der liste af i søndags.

Jeg ringede i øvrigt og tjekkede med SKAT i dag: Når man bestiller fra ikke-EU-lande, er beløbsgrænsen 80,- UDEN fragt - det er først, når man når over de 80,-, at fragten begynder at tælle med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar