søndag den 16. maj 2010

Fiskespil!

Der er vist ikke ret mange af denne blogs faste læsere, der ikke har hørt om fiskespillet, som jeg har været i gang med at lave. Så nu kan I så få lov at høre noget mere.

Her har vi fødselsdagsbarnet i gang med at øve sig. Han er siden blevet ret god, og hans storebror er også ret glad for det. Jeg fik lavet 30 fisk og 6 fiskestænger, og jeg har D-ringe nok til 10 fisk mere, hvis vi skulle løbe tør. Fiskestangen er lavet med en lille supermagnet, jeg har syet ind i lidt stof, som så er syet på en anoraksnor, som så er bundet på pinden. Fiskene er så udstyret med en D-ring i "snuden", og jeg må sige, at få-fat-i- og hænge-fast-faktoren er lige i øjet - en meget sjælden gang fanger man to fisk, men ellers fanger man en enkelt, hvis man får magneten tæt på fiskens snude. Jeg er godt tilfreds!

Har I set tv-indslag fra sidste post? :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar