onsdag den 31. marts 2010

Bagte kartofler

Hov, sidste indlæg var indlæg nr. 100! Tænk engang. :-)

Nå, men jeg sad i dag og rodede på CraftSanity (ude i haven, fordi begge unger var ude, og Jesper var i Fakta) og læste om bagte kartofler, nærmere betegnet en pose til at tilberede bagte  bage små kartofler i microovnen med.



http://craftsanity.com/2010/01/craftsanity-on-tv-a-potato-bag-tutorial-for-mircowaving-tasty-potatoes-on-the-fly/ 
 - med video og alting. Da Jesper kom hjem, gik jeg straks i krig med sådan en tingest, og vurderingen er: LAV STRAKS EN - det virker, og det er smart.

2 kommentarer:

  1. Hvad er ideen i posen? Jeg laver tit bagekartofler i micro - et par hurtige snit i kartoflerne og så bare ind - hvad er forskellen med denne pose?

    SvarSlet
  2. At man kan bruge små kartofler, tror jeg, som ellers ville tørre ud i en microovn. Jeg er f.eks. tit for nærig til at købe bagekartofler. :-)

    SvarSlet