torsdag den 11. februar 2010

Holder til spoler

Jeg har tre Bobbin Rings, og den sidste er ikke fuld endnu, men derfor kan jeg jo godt lige give et godt råd videre. Emnet er fra en blog: "Hvad opbevarer du sine spoler i, så de ikke filtrer?" - et af svarene var ret genialt:
"Take a length of hose (either regular garden hose or the clear kind that you can find for aquariums), split it down the middle lengthwise, and insert your bobbins. You can make several "holders" very cheaply, and they're easier to store than the bigger round bobbin holders, yet grip the bobbins so they don't fall out."

Manner, det lyder smart!

2 kommentarer:

  1. Smart, og man må vel ku stifte den fast bag på skabsdøren hvor al min tråd også hænger :-D

    SvarSlet
  2. Det vil jeg tro. Hvis man ikke er vild med tegnestifter i sin skabsdør, vil jeg tro, at man kan komme langt med dobbeltklæbende tape også.

    SvarSlet