torsdag den 19. november 2009

Ralle, ralle, ralle ...

Min symaskine er til service. I OVER EN UGE! Jeg overlever det næppe. Problemet er, at den syr lidt "hakket" på bagsiden, men der mente damen i butikken, at det gør symaskiner, for "de syr altid pænest på forsiden". Og så kunne jeg bare stå der med mit "det gjorde den altså ikke, da den var ny"-argument og blive helt vildt arrig. Men til service kommer den, og det er i det mindste gratis - med mindre noget skal repareres, og det håber jeg jo nærmest, for jeg er jo træt af, at det bliver grimt på bagsiden.

Til gengæld har jeg jo ligesom nogle julegaveprojekter, jeg passende kunne se at få klippet ud, så de er helt klar, når jeg næste fredag henter min gode ven hjem. Det er jo jul lige om lidt, og hvis man skal tænke bare lidt praktisk, skal man jo nærmest planlægge en uges influenza af enten den ene eller anden anden slags. Send i den forbindelse en helende tanke til stakkels Christina. Og Malin, er du på benene igen?

Og så havde jeg også et link til jer, men det har jeg glemt. Det kommer senere. Her er en "shrug" - hvad hedder det mon på dansk? Den er større end en bolero, men ikke en vest eller en cardigan. Nå, men den ville være sagen for jer bluse-og-nederdel-damer her omkring: http://csi.fabric.com/shrug?cm_re=SL5-_-crhdqtr-_-Slinky%20Shrug - se at få den downloadet, den ligger der næppe længe. Hot Patterns er et populært mærke i mønstre i USA, de laver mønstre på ting fra "the runway" og får dem på markedet i en dælens fart. Jeg har hørt et interview med Trudy, som er ejer og designer, vældigt interessant (det var i et Sew Forth Now-podcast).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar