mandag den 7. september 2009

Wardrobe Contest

Så starter Pattern Reviews Wardrobe Contest - lidt ligesom SWAP (Sewing with a Plan), tænker jeg, men den sidst afholdte SWAP på Sticher's Guild (et forum) havde nogle regler, som ikke alle kunne lide. Nå, men Wardrobe Contest er en konkurrence, der løber fra 1. september til 30. november, og man skal sy 5 overdele, 4 underdele og en "topper" (jakke/frakke/vest/cardigan). Alle overdele skal passe til alle underdele, og "topperen" skal passe til det hele.

Se nærmere her!

Rigtig mange melder sig til konkurrencen, og de syr, som gjaldt det livet. Jeg synes, at det er rigtig spændende at se, hvordan folk får fremstillet hele garderober på rekordtid. Det starter med storyboards, og siden kan man se folks færdige ting. Om 10 år, SÅ skal jeg også være med! :-)

4 kommentarer:

  1. Det ser fantastisk spændende ud - skal lige ud over det punkt med hjemmeboende børn først, tror jeg :-)

    SvarSlet
  2. Pjat Lene, de skal bare lige være teenagere og så ud og føjte lidt. Så sidder man alligevel oppe og venter på, at de skal hentes, og så skal man vel have noget at lave for at holde sig vågen..

    SvarSlet
  3. Hehehe... jeg kan lige se det for mig, hvor gennemhullede mine fingre kan blive af at forsøge at omgåes knappenåle helt skeløjet af træthed :-D

    SvarSlet
  4. Bare et spørgsmål om nok kaffe.

    SvarSlet