mandag den 24. august 2009

Ting til tasker

Jeg er ikke selv det store taskemenneske, men jeg falder da i ind i mellem. I et af disse huller faldt jeg engang over http://www.u-handbag.com/. Der laves og sælges ting til taskefremstilling, som man slet ikke kan forestille sig. De ligger i London, så ingen bekymringer om at blive nappet i tolden. De sælger også forskellige sæt, og jeg faldt lige over den her: Baguette Clutch Kit - den henledte mine tanker på den lille håndtaske, som Hermione har i Harry Potter #7, i hvilken hun kan have al deres bagage og stadig proppe den ned i sin sok, hvis hun skal skjule den.

Hvis man i øvrigt er forfalden til at sy tasker, kan det anbefales at kigge efter purse frames og den slags på Ebay.com - U-handbag kan være pebret, og det koster i mange tilfælde ikke mere at få sendt fra Hong Kong, end det gør at få sendt fra Odense. Der er så lige det her med importmoms og told, men hvis man bare bestiller et par stykker, kan man holde sig under bagatelgrænsen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar